Terms & Conditions


Rart at vide, når du handler på dee-shop.dk

For at foretage et køb på dee-shop.dk skal du igennem 5 trin.

  1. Find den eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven, gå herefter til kassen.
  2. Indtast dine personlige oplysninger
  3. Vælg forsendelses/betalingsmåde
  4. Godkend vores forretningsbetingelser
  5. Tjek at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet

Kundeservice 

Hvis du har yderligere spørgsmål angående køb af varer hos dee-shop.dk er du meget velkommen til at kontakte os på telefon +45 86 18 7100 alle hverdage mellem kl. 11.00 - 17.30

Du kan også kontakte os på mail customerservice@dee-shop.dk, hvor der kan forventes en ekspeditionstid på op til 24 timer i hverdagen.

Generelle oplysninger

Skouduer Aps
Cvr: 29824223
Vestergade 7, 8000 Aarhus C
Etableringsår: 2006

Betaling

Vi modtager følgende kreditkort: Dankort, VISA/Dankort, VISA/Electron, Euro/Mastercard og American Express. Derudover accepterer vi online-betalingsmidlet Paypal. Der tages ikke gebyr ved betaling på dee-shop.dk
Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.
Alle priser er angivet i DKK og er inklusiv 25% moms.

Dee-shop.dk er under samme lagerstyring som vores fysiske butik DEE. Der kan i sjældne tilfælde forekomme dobbeltsalg og derfor trækker vi først pengene fra din konto, når ordren er pakket og står klar til afsendelse.
Der tages forbehold for trykfejl, prisændringer, udsolgte varer og lagerstyringsfejl.

Fakturaen på dit køb er vedhæftet i mailen du modtager om at varen er afsendt.
Den vedlagte returformular i pakken skal vedlægges hvis varen ønskes returneret.

Levering

Dee-shop.dk sender alle pakker med et Track & Trace nummer, så din pakke altid kan spores. Alt leveres med PostNord indenfor 1-2 hverdage. PostNord bringer også ud lørdag.

FRAGT PRISER DANMARK
Dee-shop.dk tilbyder fri fragt på ordrer over 699 DKK.

For ordrer under 699 DKK til Danmark tillægges et fragtgebyr på 29,00 DKK uden omdeling (levering til pakkeboks/posthus) eller 49,00 DKK med omdeling (levering til privatadresse) til dækning af forsendelsesomkostninger med PostNord.

Afhentning af ordre i butik (Click and Collect)

Du har som kunde på dee-shop.dk også mulighed for at hente din ordre i vores fysiske butik i Latinerkvarteret i Aarhus. Alle ordrer kan hentes omgående efter bestilling indenfor almindelig åbningstid. Adressen er:

DEE
Vestergade 7
8000 Århus C
Danmark
Telefon + 45 8618 7100

Returnering

Når du handler hos dee-shop.dk har du 14 dage til at meddele os, at du fortryder købet. Du skal altså sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du betaler selv for omkostningerne i forbindelse med returneringen.

Hvis du ønsker at returnere skal det ske til følgende adresse:

DEE
Vestergade 7
8000 Århus C
Danmark
Telefon + 45 8618 7100

 

OBS! Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den/dem. Gem derfor postkvittering samt evt. track and trace nummer.

RETURPAKKER SKAL SENDES MED OMDELING OG KVITTERINGEN SKAL GEMMES TIL VI HAR MODTAGET DIN PAKKE.

Du vælger selv hvilke fragt-/pakkefirma du vil benytte i forbindelse med returnering af din vare. (Evt. GLS, PostNord m.fl.) Vi anbefaler blot, at du sender din returpakke som en forsikret pakke, så du har mulighed for at benytte "Track and Trace", hvis der skulle opstå forsinkelse eller udeblivelse af pakken.

Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkeboks. I sådanne tilfælde må det forventes, at pakken ryger retur til afsender, hvorefter den må sendes på ny (med omdeling). Alle udlæg i sådanne situationer pålægges afsender. Alternativt kan returpakker afleveres i vores fysiske butik.

RETURNERING I FYSISK BUTIK

En vare købt på dee-shop.dk, kan også returneres i vores fysiske butik. Husk at medbringe din ordrebekræftelse. Se adressen ovenfor.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb, du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Beløbet bliver altid tilbageført til samme betalingsmiddel, som du betalte købet med.

Har du f.eks. betalt med kort, tilbageføres købsbeløbet til det betalingskort, du brugte ved købet. Beløbet skal ifølge forbrugerreglen tilbagebetales inden der er gået 14 dage fra modtagelsen af varen, vi bestræber os dog på at tilbagebetale pengene umiddelbart efter modtagelsen af returvaren/varer.

OBS! Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • Du reelt set har taget varen i brug
  • Du har håndteret varen på anden måde end var nødvendig for at du kan bestemme egenskaber og kvalitet

Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at få hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må prøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Jeg ønsker at ombytte

Ønsker du en anden størrelse, anden farve eller et helt andet produkt, så tilbyder dee-shop.dk gratis ombytning for alle danske kunder

For ombytning kontakt os på customerservice@dee-shop.dk, hvor du henviser til fakturanummer samt angiver, hvad du ønsker din(e) vare(r) ombyttet til.
Alle ombytninger klares indenfor 1-5 hverdage.

Reklamation - hvis der er noget galt med produktet

Hvis du opdager en fejl på din vare, kan du kontakte vores kundeservice: customerservice@dee-shop.dk | Telefon +45 8618 7100 - så finder vi naturligvis en løsning.

Afhængigt af den konkrete situation, vil du modtage yderligere instruktioner.

Ved begrundet klage refunderer vi rimelige fragtomkostninger

Når du handler på dee-shop.dk har du altid 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er forårsaget af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere inden "rimelig tid" efter, at du har opdaget manglen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og senest 2 måneder efter, at manglen er opdaget.

OBS! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende. Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

Vi garanterer, at alle lagrede personlige oplysninger om registrerede brugere behandles fortroligt i henhold til databeskyttelsesfordningen GDPR. 

For at kunne handle på dee-shop.dk har vi brug for følgende oplysninger:

  • Navn
  • Adresse
  • Telefonnummer
  • E-mail

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos dee-shop.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Den dataansvarlige hos dee-shop.dk er Mille Hansen/Online Store Manager.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til dee-shop.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Som registreret hos dee-shop.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til dee-shop.dk via e-mail contact@dee-shop.dk

Sikkerhed

Alle køb foretaget igennem dee-shop.dk foregår via en krypteret forbindelse. Dee-shop.dk har derfor ikke adgang til dine kontooplysninger. Det er kun NETS (tidl. PBS), der har adgang til dine data. Dine personlige kontaktoplysninger er 100% fortrolige og vil aldrig blive overgivet til andre. Tilmeldingsoplysninger til www.dee-shop.dk’s nyhedsmail vil ligeledes kun blive anvendt internt. Vi benytter oplysningerne til ordrebehandling og markedsføring af vores produkter.

Cookies

Ved at benytte dee-shop.dk accepterer du, at vi kan bruge cookies. En cookie er en lille datafil, som vi lægger på din computer for at kunne holde styr på, hvad der sker under dit besøg og for at kunne genkende computeren. En cookie er ikke et program og indeholder ikke virus.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til kundeservice på telefon (+45) 86187100. Hvis det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til Forbrugerklagenævnet, såfremt betingelserne herfor er opfyldt via www.forbrug.dk.
Forbrugerklagenævnets adresse:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby.
Mail: kfst@kfst.dk.

Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/